maanantai 2. joulukuuta 2013

Joulumieli hukassa!

No niin! Ollaan joulukuun puolella joten Joulublogin päivitykset alkaa :)

Itsellä on ollut niin kädet täynnä joululahjojen tekoa etten ole ennättänyt
teidän muidenkaan joulublogeissa käydä, saati sitten omaa blogia päivitellä.

Tänä vuonna osa lahjoista on itse tekemiäni.
Kaikkea en toki voi paljastaa vielä, ennen kuin vasta aaton jälkeen täällä,
mutta tässä maistiaisia kudekoreista joista osa on nyt jo täytettykin 
jollain itse tehdyillä lahjoilla. Kori itsessäänkin on tietenkin jo lahja
ja nämäkin on tehty aina ajatellen sitä lahjan saajaa. 
Värit on siis ajateltu niin että tulevat sitten miellyttämään pidempäänkin.


Tässä ensimmäisessä pari isompaa joihin mahtuu ne vähän isommat täytteet ;)


Sitten on pari vähän matalampaa....


...ja sitten on neljä pienempää.

Minä niin olen nauttinut näiden kaikkien lahjojen tekemisestä.
Vieläkin on muutamia juttuja puikoilla kesken ja pari koriakin vielä virkkaan.

Viikonloppuna kävin jouluostoksilla ja hymy vaan leveni sitä mukaa kun sain
lahjalistaan ruksia laittaa jo hommatuista lahjoista :)
Silti minun joulumieli on jotenkin hukassa!
Ennen olen aina heti marraskuusta lähtien laitellut joulua kotiin,
mutta nyt meillä ei ole kuin yksi tonttu ja yksi kynttelikkö esillä.
Niin ja se itse tehty joulukalenteri on seinällä.
Mitä ihmettä????
Pitäisiköhän jo huolestua??

Huomenna olen menossa kirkkoon joulukonserttiin jossa myös omia lapsia 
esiintyy. Jospa sieltä saisin sen joulutunnelman mukaani sillä 
minulla on sitä jo ihan ikävä. 

Mitenkäs muilla? Joko teillä on jouluista?

-Mari-

2 kommenttia:

Piipe Elch kirjoitti...

Klick! Ja täällä ollaan!
Tuttu tunne: minulla on jo monena vuonna ollut fiilis hukassa, mutta tänä vuonna olen aika täpinöissäni. Ei siis mitään hössötystä, mutta on mukavaa avata kalenterin luukkuja, katsoa Tonttu Toljanteria, nuuhkia piparin tuoksua ja kuunnella Jouluradiota.
Joulu tulee silti, myös ilman siihen kuuluvaa fiilistä. Jaksamista Sinulle!
Kynttiläntuiketerveisin Piipe

Donna kirjoitti...

Joulufiilistä olisi, mutta flunssa rajoittaa touhottamista. Niinpä olen tyytynyt vain joulurekvisiitan laitteluun. Yritän rauhoittua, parannella itseäni ja olla ottamatta stressiä. Makoilen sohvalla, luen, poltan kynttilöitä, otan lasillisen viiniä, katselen TV:tä. Luskelen joululehtiä ja mietin, mitä uusia jouluruokia kokkaisin. Aivan selvästi virittäydyn jouluun tavallista rauhallisemmin. Kyllä se sieltä tulee, viimeistään 24.päivänä. Mukavia jouluvalmisteluja sinulle!